Semester!

Ja, vad ska man säga? Det är underbart att ha första dagen på sin semester! Veta att alla fyra veckor ligger framför en! Och egentligen har ju den riktiga semestern inte börjat än.... Den börjar ju först på måndag! Härligt!

Idag försökte jag sova länge, jag har längtat så efter sovmorgon! Men det gick inte, jag vaknade runt 7.30 och kunde inte somna om. Jag låg och drog mig till 9 i alla fall, bara för att jag skulle - jag har ju semester ju!

Putte är iväg och golfar, men han åkte tidigt så han kommer hem i hyfsad tid. Barnen och jag har ätit frukost, och så har jag hunnit sätta på både tvätt- och diskmaskin. Tvättmaskinen lär gå några omgångar idag, jag har inte orkat tvätta på hela veckan!

Sen får vi se vad som händer mer idag, härligt väder är det, så vi är nog ute en del.

Kommentera här
Postat av: Misen

Skönt med semester. Hoppas du får en fin dag.

2008-07-05 @ 10:26:22
URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0