Söndag

Och vad gör vi idag då? Regnet hänger i luften, snart börjar det nog ösa ner! Jag tror jag ska vara inne och vika all tvätt, det känns som att jag har kommit efter med tvätten i nån månad eller så.... ;-) Jag har två överfulla tvättsäckar med ren tvätt. Ska fixa det idag!

Olle är så glad och stolt över sin nya cykel! Men det fattas något på stöder, det är bara en pinne utan krok. Antingen ska det vara en gummiplutt där som ramlat bort, eller så har pinnen varit böjd i änden men gått av. När han ställer den på gräset nu, så åker pinnen ner mer och mer i jorden, och så ramlar cykeln till slut. Vi får åka tillbaka till Maxi och be om en gummiplutt!

Nu kom regnet!

Kommentera här
Postat av: Lisa

Härligt att du ääääntligen har semester!

Sa till Micke i morse att det känns som att jag varit ledig i evigheter, men det är egentligen bara en vecka. Vadå släppt jobbet?! Det är helt underbart att bara ha oplanerade dagar framför sig!

Ha en underbar sommar! Kanske skulle kunna ses på en fika nån dag?

Stor sommarkram!

2008-07-06 @ 15:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0