Städning

Idag tog Maja och jag itu med att städa stackars hamsterns bur. Jag vet inte hur länge det var sen sist... Jag kände att det luktade unket kiss inne i Majas rum nu i allafall, så det var verkligen dags!



Egentligen tar det ju inte så lång tid, det är bara att man ska ORKA ta tag i det!

Direkt efter fick jag skynda mig att dammsuga efter oss, för "barnen" ville se Blue Water High.... *mjäh* Egentligen var det nog jag som ville se det, barnen hade ju redan sett det på morgonen, det var reprisen som gick nu! Men jag vågar inte erkänna att jag tycker att ett program som tillhör "Hej hej sommar" är jättebra............. *hahha*

Kommentera här
Postat av: Tina

Hej . Symbian är en funkion i telefonen som gör att jag kan ta emot trafik öppet hela tiden alltså bredvid all annan trafik så att säga. "Trafiken jag behöver den till är Bms och B står för bird. Som du vet är jag fågelskådare och vi har ett larmsystem där vi tar emot och skickar ut larm om fåglar vi ser helt enkelt. Så vet man var både rariteter och andra trevliga arter kan ses. det kan ibland pipa till hela tiden i telefonen men man har koll på hela sverige. Det går även att ställa in "pipet så att det låter endast när det är en mer ovanlig fågel. Hoppas att det inte låter krångligt. Kram

2008-07-02 @ 21:06:52
URL: http://tinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0