Strandväder

Idag har det varit underbart väder, jättevarmt och skönt! Så idag har barnen och jag varit i Haga Park med mamma och pappa.

Jag satt mest i skuggan, jag pallar inte riktigt att pressa i solen längre! "Förr" kunde jag ligga och sola hur länge som helst, men nu känns det som att jag får andnöd, typ! Men det gör inget, skuggan är underbar, den också!

Kommentera här
Postat av: Hanna

Hej Hanna! Imorgon ska ni på bröllop=) Ta många kort! En vecka kvar för min del innan semestern. Måste även erkänna att jag varit väldigt väldigt dålig på att lägga in kort i 80/20, med väldigt dålig menar jag inga kort. Hoppas att det är Ok?=)Kram

2008-07-25 @ 11:51:28
URL: http://tobbehanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0