Tisdag

Dagarna går i en rasande fart när man har semester! Men vi njuter för fulla muggar, och det är ju huvudsaken.

Inatt kom Martin och Maria till Kalmar, inför bröllopet! Veckan är fullbokad för dem, och jag har bett dem säga till om de behöver hjälp. Så ikväll ska jag vika festprogram hos mamma och pappa!

Maja fick en fråga igår, som hon blev överlycklig över! Hon ska vara hundvakt åt vår grannes hund, en 8 månaders papillon! Gissa om hon är glad! De ska vara borta halva dagen ungefär, och Maja ska ta hand om lille Sven, som han heter.

Martin, min kära bror, var så snäll och tog med sig ett Playstation 2 till barnen, som vi var och hämtade idag! Han jobbar ju på ett tv-spelsföretag, och PS2 använder de ju inte längre. Så barnen fick det och en massa spel! Olle spelar bilspel för fullt just nu!

Nu ska jag gå ut i hängmattan igen, och lösa Sudoku!

Kommentera här
Postat av: Hanna

Hej Hanna! En papillon är samma "hund" som en phalene som vi ska ha, det ända som skiljer dem är öronen=) På en papillon står öronen upp och på en phalene hänger dem. Du kan väl ta någon bild?=) Kram Hanna

2008-07-22 @ 16:13:34
URL: http://tobbehanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0