Tjohooo

Alltså, ni får ursäkta att jag har nedräkning! Men nu är det bara knappt tre dagar kvar, sen har jag semester!!! Fyra härliga veckor!!!

Jag började 7.30 idag, och jag kom ärligt talat knappt upp ur sängen! Jag låg kvar tills jag hade 25 minuter på mig... Ja usch, jag behöver verkligen lite härliga sovmornar nu!

Barnen ska till mormor idag, hon hämtar dem vid 11. Granne med mormor och morfar bor det klasskompisar till Maja och Olle, och de har precis byggt pool! Så badkläderna åker med, det är ju underbart sommarväder idag! Härligt, för alla dem som kan vara ute... ;-)

Kommentera här
Postat av: Emma

Härligt väder är det idag, ska ut och sola på min rast sen =) Tänk om vi kunde få sitt ute och jobba..

2008-07-02 @ 09:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0