Vädertankar

Idag är det redan tisdag, och vädret är verkligen inge' vidare! Skönt att jag inte är världens soldyrkare, för då hade man väl varit rätt knäckt nu! Det gör mig faktiskt inget om vi inte behöver åka till stranden varje dag, det finns andra saker att hitta på! Men det är ju kul om det är fint nån dag, så man kan paddla kanot, åka till Barnens gård m.m.

Nu är Putte och Olle inne och ombesiktigar min bil. Och köper kaffe, för det var helt plötsligt helt slut! Och det går ju inte! Maja har en kompis här, och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på? Härligt att bara vara! Det är nog ingen idé att hänga ut tvätten jag just tvättat i alla fall... Det får nog bli tumlaren idag...

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0