Vår lilla kissemiss

I lördags på idrottsplatsen träffade jag familjen som har tagit över vår katt. De berättade att han inte hade varit hemma på en månad!! Och vi har inte heller sett honom på den tiden... Vart har han tagit vägen???

Till råga på allt ska familjen flytta till hösten... Jag bad dem höra av sig så att vi får veta om de har katten med sig i flytten, eller om de inte har hittat honom...

Åh vår kära söta lilla kisse, han som var så otroligt gosig och hemkär när han bodde hos oss... Varför, varför kunde vi inte få ha honom kvar???

Kommentera här
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Varför kunde ni inte ha kissen kvar?

2008-07-01 @ 20:47:30
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag undrar också varför du inte hade katten kvar ? Allergi? Jag har själv varit tvungen att ge bort katter, ibland på grund av att det varit för många eller flytt och även allergier. Det är inte roligt. Den sista katten jag lämnade var mamman till sex kattungar hon fick som jag sålde. När vi flyttade till lägenheten från landet tyckte jag det räckte med en innekatt och hon var så van att vara ute.(vi bor högst upp). Vi har behållit hennes bror. Nu var det så att det hände precis samma sak för mig att dit hon kom försvann hon från och jag tror aldrig hon hittade henne mer. Dom bodde rätt långt härifrån. Ibland vill katterna tillbaka till sina gamla hem ju. Jag vet hur det känns det är verkligen tragiskt. Vilken fin bild på dig i bilen:) Kram! håller med dom som skriver att du har fin blogg. den är jättekul att läsa.

2008-07-01 @ 22:21:08
URL: http://tinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0