After work

Snart slut på jobbdagen, då ska vi dra till Stadsparken på After work och äta lite gott! Företaget bjuder! Sånt gillar vi!

Vi skulle suttit ute på en servering, men nu har det helt plötsligt blivit kallare ute... Typiskt, när det har varit så fint i så många dagar innan! Vi får se om det är för kallt där, då får vi väl helt enkelt leta upp nåt annat ställe. Det ska bli kul, i alla fall!

Efter afterworken är det FOTBOLL som gäller! Ska bli riktigt kul att se Sveriges första match i EM! Tyvärr får jag sitta i min ensamhet och glo, Putte jobbar ju kväll, och det är svårt att dra iväg nånstans, för barnen behöver komma i säng. Men jag klarar mig nog! :-)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0