Anti

Idag på jobbet har jag känt mig totalt anti, ingenting är roligt! Jag vill bara vara ifred i nån liten koja i skogen, känns det som! Och det fortsätter hemma med..... Vet inte om det är för att jag oroar mig för att det ska bli problem om jag nu får det nya jobbet... Det kommer bli bråk eftersom jag inte kan gå hela uppsägningstiden ut. Jag har två månader och det är inte många arbetsgivare som väntar så länge.... Och så hatar jag att visa för min chef att jag söker andra jobb, jag vill ju inte att hon ska få reda på att jag inte trivs på mitt jobb, liksom... Usch!

Jag ska försöka rycka upp mig nu, om knappt två timmar är det FOTBOLL!!! Nu ska jag mysa lite med mina underbara små barn!

Kommentera här
Postat av: Tina

Klart att det är därför du är lite "anti" just nu men du ska veta att även fast jag inte känner dig så tycker jag du verkar fantastisk som tagit detta steget ur något som du inte trivs med. Klart att du får jobbet eftersom dom vill träffa dig. Hur du än beslutar dig så måste det väl ändå kännas stärkande att veta att du kan få andra jobb och kan söka på nytt. Så om du inte skulle trivas med nya jobbet av någon anledning så fixar du ju det hela:) om du förstår mig rätt. Jobb växer väl inte på träd men du har framåtanda och det kommer du långt på och längre...Vad har du för utbildning i botten? Jag har tre utbildningar sömmerska undersköterska och målare. Jag är 54 år och jättetrött på att måla men orkar inte söka nya jobb. (inte bra). Jag sysslar också med Zonterapi och healing och skulle vilja utveckla det, gå mer kurser även i massage och sen syssla med det både fram till pension och även efter , så länge man orkar. En önskan i allafall. Ha en trevlig midsommar!! Kram

2008-06-18 @ 23:19:21
URL: http://tinagustafsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas att det känns bättre i dag!

2008-06-19 @ 15:45:48
URL: http://tobbehanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0