Barnfilm

Idag var mina små söta hemma själva på förmiddagen, och sen kom farfar till dem vid 11-tiden. Han skulle steka plättar till dem och hålla dem sällskap lite. Det brukar gå jättebra! Fast ibland somnar han i soffan förstås... Tur att barnen är stora...

På tal om det, igår blev Olle sugen på att kolla på "Maja & Olle". Det är filmen på dem när de var små. Vi har faktiskt flera stycken... Och det är så himla kul att kolla på, man blir fast inne på deras rum när de lägger sig och kollar på de filmerna! Jag är så glad att vi har så mycket film med barnen, det är så mycket roliga och fina minnen! Man skulle aldrig kommit ihåg alla härliga stunder annars...

Kommentera här
Postat av: Tina

Jag har också mkt filmer på Zandra när hon växt upp och vi brukar titta på dom ibland och man blir verkligaen fast. Det är så roligt att dom finns . Mina andra barn finns ju också med väldigt mkt och även barnbarn.

2008-07-01 @ 22:11:14
URL: http://tinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0