Frusna Hanna

Faen vad tråkigt det är, att jag är så sanslöst frusen av mig! Jag skulle så gärna vilja ha lite fina sommarkläder på mig nu; klänningar, långa shorts osv. Men jag skulle verkligen frysa ihjäl då! Speciellt här på jobbet, här är det svinkallt! Men det är inte mycket bättre ute i sommarvärmen heller, jag får liksom alltid ha kofta och långa byxor på mig, när alla andra kan ha kjol och ett fint linne.

SUCK!

Men idag ska jag i alla fall in till H&M efter jobbet, och köpa ett par vita capribyxor! Dem tänkte jag ha på festen imorgon. Hoppas det inte blir för kallt bara, hahahhaha!

Kommentera här
Postat av: Helén

Har en jobbarkompis som har precis samma bekymmer som du, hon fryser jämt! Själv är jag tvärtom, alltid varmt... tänk så olika vi kan vara!

2008-06-05 @ 21:23:01
URL: http://vardagsliv.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0