Hemma idag med

Jag är hemma från jobbet idag med, men idag tycker jag att förkylningen i alla fall sitter "bara" i näsan, och inte i hela kroppen som den gjort tidigare! Positivt ju! :-)

Jag har sovit jättedåligt inatt! Kunde först inte somna, låg nog vaken till halv två... Sen vaknade jag ändå redan vid halv åtta... Barnen har verkligen kommit in i sommarlovsrutiner! Igår var det vakna till tolv båda två, och på morgnarna sover de till nästan 10... Men det är ju så härligt att få vara ledig och göra precis som man vill!

Kommentera här
Postat av: Hanna

Hej vännen! Hoppas att du snart blir frisk! Tomt utan dig på jobbet. Känns som alla är lediga idag och det ringer som bara den, vi fyller bara två bord! Lisas sista dag idag, känns lite konstigt att hon ska försvinna. Stor varm kram från mig till dig

2008-06-27 @ 11:36:56
URL: http://tobbehanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0