Kvalitetstid

Idag hade jag en timmes "hål" mellan jobb och jobbmöte, så då åkte jag in till stan. Jag var ute efter ett par vita kortare byxor, och kanske äntligen en klänning till bröllopet? På vägen till stan ringde jag hem, men ingen svarade. Då ringde jag Puttes mobil, och han sa att de var på väg in till stan! Helt ovetande om varandra, var vi på väg åt samma håll! Så jag mötte upp min söta lilla familj, och kunde umgås med dem i ca en halvtimme! Urmysigt! :-) En halvtimme att slå ihjäl blev istället kvalitetstid med familjen!

Efter det var jag ju på möte, och det gick helt okej. Bra stämning och bra information.

Nu är jag hemma igen! Vi har "slängt in" barnen i duschen, och själv ska jag nog ta mig nåt att äta. Inget att se på tv ikväll, heller!! Men som tur var låg det en ny Amelia i brevlådan idag, så jag får väl läsa lite istället!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0