Måndag igen

Måndag igen, och jag får jobba som vilken dag som helst. Men barnen är i alla fall hemma och har sommarlov, härligt! De har klarat sig själva hemma på förmiddagen, sen kom farfar vid 11 och är hos dem tills Putte kommer hem. Bra med en farfar som är pensionär! :-) Vi får bestämma en dag i taget, om de klarar sig själva, eller om det är bättre att vara på fritids.

Idag kanske jag får höra nåt från dem på säljjobbet, jag hoppas det! Men det skulle vara i början av veckan, så det kan ju lika gärna bli imorgon, eller onsdag...

Kommentera här
Postat av: Tina

Jag följer med spänning om nya jobbet. Ja det var verkligen synd med bloggen men han klarade inte av uppståndelsen som blev. Han har själv sparat dom på word. Så nångång kanske jag kan få det utskrivet. Nu ska jag iväg på lite extrajobb. Så är det i min branch. Man kan måla ihjäl sig om man vill. Förresten hur gick det hos puttes syster? Verkade lite ambitiöst? Kram

2008-06-16 @ 18:23:10
URL: http://tinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0