Nu börjar helgen!

Underbart med för tidig helg! Imorgon har jag ju semester, och det ska bli underbart! Skolavslutningen är slut vid 10 ungefär, sedan har vi hela dagen att mysa på, härligt!

Jag vet inte vad jag ska ha på mig på lördag, på företagsfesten! Jag har en kjol, men inget upptill. Får väl åka in en vända till stan på lördag, då måste jag ändå lämna tillbaka klänningen jag köpte till Martin & Marias bröllop. Den var inte bra, bara att leta vidare.

Vi är ett gäng på 10-15 stycken från vår avdelning som ska gå på företagsfesten, och vi kommer bli bussade till huvudkontoret, 10 mil bort. När vi kommer fram kommer vi kunna se matchen, Sverige - Spanien, innan festen börjar, på en pub! Helt perfekt, vilken förfest va?? Det ska bli jättekul!!

Nu har jag två barn i duschen som måste komma ut därifrån, få kvällsmat och sedan komma i säng så att de orkar med skolavslutningen!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0