Piggare

Nu känner jag mig faktiskt piggare! Härligt! Putte har skjutsat Maja till en kompis, och jag har gjort äppelkaka som Olle, Putte och jag strax ska mumsa på!

Putte skulle ombesiktiga min bil förut, de har öppet mellan 12-15 för sånt. När han kom dit var det ca 15 bilar i kö innan honom... Då gav han upp. Vi får försöka lösa det på semestern istället, vår första vecka är det fortfarande inte för sent...

Nu är det dags för kaffe och äppelkaka!

Kommentera här
Postat av: Mia

Mmm! Lät gott med äppelkaka! Nu är det 11 minuter kvar till 8 veckors ledighet!! Ha det gott i sommar! Kram Mia

2008-06-27 @ 14:51:22
Postat av: Emma

Hej Hanna panna =) Skönt att du mår bättre,smakade äppelkakan bra? Lisa har gått hem nu med magen i vädret, helt sjukt känns det. Hon kan ju lätt vara borta till januari 2010,2010!! fatta hur långt bort det är jisses. Händer det något kul i helgen då? Andreas ska spela i Åmål(!!) med bandet och jag ska börja packa ihop lägenheten inför flytt =) Kram på dig!

2008-06-27 @ 16:00:50
Postat av: Hanna

Emma: Ja det är inte klokt att Lisa lämnar oss, känns jättetråkigt! Hur ska vi klara oss liksom?

Men du, jag har missat nåt, SKA NI FLYTTA? Vi får prata mer om det på måndag, kram!



Mia: Visst ja, du börjar ju ditt SOMMARLOV! Ha det så jättehärligt! Kram

2008-06-28 @ 12:10:02
URL: http://vardagsmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0