Shopping

Phu, hemma från en shoppingrunda efter jobbet!

Egentligen skulle jag ju ha ett par vita långshorts, men det hittade jag inga bra, trots att jag provade flera stycken.... :-(  Men jag köpte en kjol och en klänning till mig, short till Olle och en klänning till Maja.

Klänningarna kanske Maja och jag kan ha på bröllopet! Min är jag jätteosäker på, jag provade den igen när jag kom hem, och nä, jag tror faktiskt inte jag ska ha den...

Maja är ju inte hemma så hon har inte varken sett eller provat sin. Vi får se vad hon säger när hon kommer hem imorgon. Hoppas den duger! Fasen, det är mycket svårare till tjejer tycker jag! Killar de har sin kostym och skjorta att ta på, men vi har så mycket att välja på så det blir jättesvårt!

Jaja, som tur är, är det ju nästan två månader kvar.....

Nu ska jag duka, för Putte är och hämtar pizza och kebab till oss!

Ha en bra torsdagkväll!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0