Sjöjungfrun

Nu har jag sträckläst Camilla Läckbergs senaste deckare - Sjöjungfrun! Den var riktigt riktigt bra! För er som inte läst hennes böcker så rekommenderar jag dem varmt! Och så blir jag avundsjuk också, för jag hade gärna haft dem kvar att läsa! :-)

Hela dagen har jag mest legat och vilat, och läst. Som tur är har jag inte sovit något, så förhoppningsvis kommer jag sova gott inatt! Förkylningen är inte så farlig, men jag är totalt slut i kroppen! Jag ska vara hemma imorgon med, så kanske jag går på fredag sen.

Kommentera här
Postat av: Tina

Jobbet jag sökt är i en butik som heter "kristallrummet" och ligger på söder i stan. Dom säljer ädelstenar smycken bergskristaller och sådant. Det skulle passa mig så bra. När jag pratade med henne så tyckte hon min ålder var ett plus. Dom flesta ser ju inte erfarenheter utan bara en blivande penionär :) Ett annat plus var att jag healade. Jag användet ibland bergskristallen under en healing och ibland även använt den som smärtlindring. Det funkar. Jag har tidigare i mitt liv arbetat inom detaljhandeln och många ggr tänkt att det skulle vara kul. Så vi får väl se. Jag har ingen aning om vad löner ligger men jag får ta en sak i taget. Målare idag tjänar inte heller så himla bra. Bätre än vården dock. Krya på dig nu. Kram

2008-06-26 @ 06:30:24
URL: http://tinagustafsson.blogg.se/
Postat av: Mia

Vila ut du. Sitter här å hostar å har mig. Ont i huvudet idag åxå men det går väl över. Ta vara på dig! Ingen som tackar en på jobbet i alla fall. =0) Kram, kram!!

2008-06-26 @ 09:42:08
Postat av: Tina

Ja jag börjar v 28. Har tre v. till att börja med.

Var bor du egentligen? Det känns som du bor i småland någonstans. Jag ska först till skåne sen tror jag att jag kommer att besöka öland igen. Kram

2008-06-26 @ 16:35:01
URL: http://tinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0