Slö dag

Idag har vi mest bara myst och slöat! Fast jag har tvättat några maskiner och moppat i kök, badrum och hall, så lite har jag fått gjort med!

Maja leker med en kompis, jag ska åka och hämta henne om en liten stund.

Igår ringde min bror, han hade fått reda på att jag sökt jobb som säljare. Han avrådde mig nästan, eller han berättade i alla fall alla baksidor som han hört talas om... Jag blev jättetveksam efter det... Vill jag verkligen jobba som säljare? Fixar jag pressen, alla "nej", och att man aldrig är välkommen till dem man ringer? Vill jag vara en sån där "jobbig människa" som alla suckar när de får samtal från? Samtidigt så är jag så himla trött på mitt nuvarande jobb, och det känns så orättvist att tjäna så lite pengar på alla de timmarna jag är på jobbet... Jag vill få upp min lön! Men säljare kanske inte är bästa alternativet??

Svårt, det där....

Kommentera här
Postat av: Görel

I bland måste man våga för att vinna....

2008-06-23 @ 11:35:43
URL: http://gorelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0