Söndag kväll

Så var helgen slut igen... Men tack vare att det var tre dagar man var ledig, så har det känts som att vi har hunnit med mycket mera än en vanlig helg! Vi har framförallt hunnit umgås!! Ibland känns det som att man bara går runt och förbi varandra på en massa inplanerade aktiviteter, och det är ju inte riktigt rätt....

Veckan som kommer är också full med planerade grejer. På tisdag ska jag på After work med jobbet, onsdag tar min kusin studenten, på fredag är det skolavslutning, på lördag personalfest, och söndag är vi bjudna till Puttes syster på middag. Usch, jag tycker faktiskt inte om såna här veckor! Jag vill kunna vara hemma och bara mysa och ta det lugnt! Men jag vet att det är väldigt intensivt nu sista veckorna innan sommarlov, semestrar osv. Det går ju över snart. Bara att stå ut ett tag till....

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0