Söndag

Istället för att åka till simhallen, åkte vi till mormor och morfar en stund. Pappa var snäll och lagade nåt på min bil, som visst var sönder. Jag  visste inte ens det, men det var nåt han hade lagt märke till när han fixade till det där andra, när vi fick tvåa på besiktningen. Och så "avfettade" han bort alla mina asfaltsfläckar som jag fick när de asfalterade om vägen här utanför... Snäll pappa jag har!

När vi kom hem hade Maja jätteont i magen! Vi åt mat, och det blev lite bättre, men nu verkar det som att hon blir sjuk. Hon har lite feber, fast bara 37,7, men hon ligger på soffan och är trött och fryser och svettas om vartannat. I så fall får Putte vara hemma med henne imorgon.

Imorgon är det jobb igen, och det är min sista vecka innan semestern! Det ska bli så underbart att vara ledig i fyra veckor!!!!

Kommentera här
Postat av: Tina

Jag har också nedräkning till semestern:) Synd om lilla maja hoppas det är snabbt övergående. kram

2008-06-29 @ 21:00:46
URL: http://tinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0