Soooligt!

Åh vilket underbart sommarväder vi har! Nu vill man bara vara ute och njuta, ligga i hängmattan eller en brassestol och ha det gott!

Imorgon ska vi åka till stranden, första gången i år! Det ska bli jättemysigt!

30-årsfesten igår var jättetrevlig! God mat och mycket alkohol... Roligt att träffa alla gamla godingar igen! Jag glömde såklart ta nåt kort på presenten vi fixade med, men det var i alla fall en tröja vi tryckte till henne! Min kusin Henrik jobbar på tryckeri, så där var vi igår. Vi tryckte en bild på henne på framsidan, och bak "30" och hennes namn. Jättefin blev den! Maja och Olle var också med och fick varsin tröja med sina namn på. Kul!

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen steka kycklingen som jag ska ha i salladen imorgon vid stranden. Undrar om det blir premiärdopp imorgon? 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0