Sovmorgon

Oj, vad länge jag sov! Till 10! Men det var välbehövligt, jag hade längtat efter den här sovmorgonen, och sagt till familjen att de INTE fick väcka mig! De höll sitt löfte....

Idag blir det nog bara mys på dagen. Kanske att jag åker till pappa med min bil, för på besiktningen i veckan fick vi 2:a på att två bultar behövde bytas ut! Men som tur är, var det ett lätt åtgärdat fel. Kanske inte för mig och Putte då, men vi behöver inte lämna in bilen, utan det räcker med att åka till pappa och få hjälp. Skönt! Inte så farligt dyrt heller.

Utöver det ska vi nog bara vara hemma idag och fixa lite. Det finns ju alltid lite tvätt och disk och sånt som väntar på en.... Och vid halv fem blir jag hämtad av min jobbarkompis Angelica, till FESTEN! Det ska bli jättekul!! Jag ska sätta dit ett åksjukeplåster nu efter att jag har duschat, så klarar jag förhoppningsvis bussfärden....

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0