Storhandling

Nu har Maja och jag varit och handlat upp nästan alla pengar på ICA-kortet! ;-) Det behövdes verkligen storhandlas, nästan allt var slut! Det känns alltid skönt när det är gjort, nu klarar vi oss ett tag igen!

Innan vi gick in på Maxi var vi också inne på Lindex, och äntligen hittade jag en top att ha till kjolen imorgon på festen. Och strumpbyxor är inköpta på Maxi, så nu känner jag mig klar inför imorgon!

Kommentera här
Postat av: Tina

Vad trevligt med lite bilder. Såg ut att vara god tårta mm...jag älskar tårtor men äter det inte ofta som tur är. Jag var också på lindex igår och köpte tre toppar...tänk om vi köpte samma!!! En var förresten på kappahl. Dom var på rea. Skrev om det på bloggen. ha nu en skön fredagkväll. Jag har också köpt godis. är barnvakt åt ett av mina barnbarn. Hej så länge ...

2008-06-13 @ 21:12:32
URL: http://tinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0