Tidig morgon

Idag har jag varit på jobbet sen 6.45, de' ni! Jag brukar ju alltid börja mellan 7.30 och 8.30 egentligen, men i eftermiddag ska jag ju på intervju! Då var Mia snäll och bytte med mig, så att jag inte behöver gå sååå mycket tidigare. Nu får jag kompa en halvtimme bara, det är ju helt okej.

Får se vad jag tycker i eftermiddag och hur det verkar. Jag har bestämt mig för att inte oroa mig för det på dagen, det löser nog sig när jag kommer dit.

Men håll tummarna för mig, är ni snälla! :-)

Kommentera här
Postat av: Mia

Jag håller Tummarna för fullt!! =0)

2008-06-24 @ 10:46:57
Postat av: Sussie "bloggermum"

ja, dom tidningarna är inte helt fel heller! Iaf Amelia, den andra gillar inte jag så mycket..

2008-06-24 @ 13:02:48
URL: http://bloggermum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0