Jobbig morgon...

Imorse höll jag på att inte ta mig upp ur sängen, jag var så trött och ville bara ligga kvar! Usch! När jag gick upp mådde jag illa, så trött var jag...

När jag lämnade av barnen i skolan, så sa Olle: Var är min väska? Då hade han glömt den hemma... Så det var bara att släppa av barnen och köra hem igen och hämta väskan. Jag hade bett Olle att passa när jag kom tillbaka, så jag inte skulle behöva leta reda på honom på skolgården. Tror ni han kom ihåg det? Näe. Men Maja som har lite mer ansvarskänsla, stod där snällt och passade på sin mamma. Så jag lämnade väskan till henne, så fick hon ge den till Olle. Sen körde jag racerfart in till jobbet!

Idag skulle Majas klass ha "Talang 2008" och en massa andra lekar, de skulle iväg till en annan lokal direkt på morgonen. Roligt när de hittar på lite annat, barnen är trötta nu och behöver lite annat än skolarbete. Bra initiativ! :-)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0