Jävla måndag

Usch, idag är jag inte alls på g! Det är alltid lika tungt att gå tillbaka till jobbet när man har varit ledig, blääääääää! Idag är jag sur, jag vill ha sommarlov och semester nu!!

Barnen var också trötta och lite tjuriga i morse. Olle hittade inte sin kepa och Majas långshorts var smutsiga. Hon tog byxor istället, fast det är så varmt. Jag orkar inte bråka med henne, det är ju hon som blir varm.... Och Olle kunde inte ta nån annan kepa, för den andra var så "jävla ful", sa han!

Trots en sån morgon så längtar jag ihjäl mig efter mina två godingar! Jag vill inte vara här på jobbet, jag vill vara hemma och mysa med min familj!! ♥

Kommentera här
Postat av: Jenny

Känner igen mig i den beskrivning av att klä på barn en måndag- (eller egentligen vilken dag som helst) morgon.

2008-06-09 @ 21:26:29
URL: http://simsalasaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0