Vilken kväll!

Gud vad de kostar på personalfesterna! Det var jättekul att få vara med! Men, dock tyckte jag inte att det är värt att åka så långt, för såå kul var det inte... Men nu har jag varit med på en i alla fall, så jag vet hur det är! Nu ska jag hålla mig till vårt lokala kontors fester istället.

Det som var kul var det som hände uppe på scenen! Först kom Adam Alsing, och var konferencier! Därefter kom 6 proffsdansare från Let´s Dance, bla Carin da Silva, Cissi Ehrling och Tobias Vallin! Coolt! De hade försökt lära 4 personer ur vår ledningsgrupp att dansa, och vi fick se resultatet. Det gick väl sådär, måste jag säga!

Senare på kvällen kom Charlotte Perelli!! Hon sjöng 4 låtar, däribland Hero såklart! Det var jättehäftigt att få se henne!

Vi åkte hem från 0.15 med bussen, och så var jag hemma igen vid 2. Idag är jag lite trött, trots att jag var så gott som nykter igår. Det var säkert för att det blev så sent... Men men, jag piggnar väl till!

Kommentera här
Postat av: Tina

jag vet inte om du sett att jag hänvisade till min sons blogg men nu kan du ändå inte gå in på den för han tog bort den och någon annan har tagit över hans blogg. tyvärr måste jag säga. tydligen var det så bra så han har blivit alldeles nerringd och fått massor av sms så han orkade inte ha den kvar. han raderade allt. mkt tråkigt.

Det verkade ju vara en rolig firmafest :)

Tina Ps. vet inte om du kollar kommentarerna för ibland skriver jag inte bara på den sista du skrivit. Jag tycker det är roligt med kommentarer :D så skriv gärna till mig.ds

2008-06-15 @ 21:02:25
URL: http://tinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0