Bakfylla?

Idag kände jag mig nästan bakfull på morgonen... Fast jag inte drack en droppe igår! Men det var nog för att jag var så ovan vid socker, och smäckte i mig massor av godis igår! Som tur var gick det över framåt förmiddagen.

Sen bestämde jag mig för att åka och storhandla på Citygross. V brukar alltid handla på Ica, men jag tänkte jag skulle prova, eftersom det ska vara såå billigt där! Det gick bra, men jag saknade alla Ica-märken som vi är vana vid... Så det blir nog inget mer Citygross för oss, vi kommer fortsätta sätta in pengar på Ica-kortet. Jag vill ha mitt ICA och Euroshopper! :-) Bra grejer! Och förresten hade de inte ens Old El Paso, till tacosen vi gjorde idag. *hrmpf*

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0