Från mötesstinn dag, till mötesfri dag

Först skulle jag ha både en utbildning på arbetstid och ett infomöte på övertid (kvällstid). Nu har båda blivit inställda, hur stor sannolikhet är det?

Det första blev inställt pga att all information inte hade tankats in i våra system ännu. Det andra blev inställt pga divisionschefen som skulle hålla i det, blev sjuk.

Men jag måste säga att jag blev så lättad, fy fasen vad skönt att slippa mötet ikväll!! Jag hade fixat barnvakt till godingarna, mamma skulle hämta och sedan vara hos dem ikväll. Nu slapp hon det, och jag kan åka hem till dem kl 16 istället. Det passade mig perfekt, eftersom jag inte känner mig helt pigg heller.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0