Hemmaspa

I morse tog jag hand om mig själv lite, så nu känner jag mig som en ny människa!

Jag rakade benen, torrborstade kroppen, scrubbade ansiktet, smörjde in med både bus och vanlig lotion... Sånt behöver man ibland! Härligt!

Synd bara att vi inte har nåt badkar, gud vad jag kan sakna det ibland!

Nu återstår bara att bli lika fit som Charlotte Perelli! För att se hela den artikeln som jag länkade till, måste man ha Aftonbladet Plus, och som tur är får jag ju låna världens bästa M:s login när jag vill, så nu har jag skrivit ut hennes träningsschema. Hon tränar på en pilatesboll, och en sådan kommer jag få måndag, eftersom min kollega A har handlat en åt mig, som jag får då! :-) Perfekt! Snart är jag på g.......

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0