Idag är det måndag!

Jaa, man kan ju alltid försöka vara positiv så här på måndagsmorgonen! :-)

Usch, jag har sovit dåligt inatt! Men än så länge är jag inte så farligt trött i alla fall, vi hoppas att det inte blir mer än så här.

Imorse skulle jag tagit med mig barnen till fritids vid 7.30, så att de hade fått äta frukost där. Jag begär nämligen inte av Putte att han ska gå upp varje morgon den veckan han har kvällsskift, han pallar inte det riktigt. Men imorse hörde jag att han och Olle började prata i våra sängar, och då gick jag in och frågade om han kände för att gå upp med barnen. Det gjorde han, och barnen blev så glada när de fick äta frukost hemma! Och jag fick en extra kvart på mig hemma, bra va?

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0