Konstig kväll

Det blev en konstig kväll igår, jag vet inte vad jag sysslade med!

Först handlade jag efter jobbet, och där hämtade jag också ut paketet från Laredoute. Sen skulle Maja hämtas hos en kompis. Jag var där 17.30. Sen åkte vi direkt till vår post, och hämtade min telefon!!! Sen kom jag hem, med massor av kassar, nya grejer och skithungrig. Och så måste jag ju laga GI och inte bara slänga i mig nåt skit, så jag började greja med coleslaw och allt  vad det var. Gott var det i alla fall! Under tiden jag lagade mat så försökte jag packa upp varorna med...

När jag ätit skulle jag röja undan efter mig i köket, samtidigt som jag helst av allt ville kolla på telefonen och kläderna. Men jag hann ju ingenting! När det var hyfsat fint i köket, var det dags att få barnen i säng, och sen hann jag bara byta simkortet till min nya fina telefon, duscha och gå och lägga mig, typ!

Så hemma står en oöppnad kartong från Laredoute, en ouppblåst ny pilatesboll (som A var så snäll och köpte till mig i fredags), och en oöppnad manual för Sony Ericsson T650.

Idag ska jag bara köpa en rockring på Citygross till Olle innan jag åker hem (bara det inte är massa folk för då blir jag galen!), så ikväll hoppas jag att det blir en lugnare och mysigare kväll!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0