Lång dag

Idag har det varit fullt upp på jobbet! Jag och A-S har börjat ringa kvalitetsundersökningen, och det var ganska kul! Sen har det ringt som tusan, och så har jag gjort lite andra uppgifter mellan samtalen, så dagen har gått fort!

Efter jobbet fick jag en halvtimme ledigt, sedan hade vi möte med de som är affärsansvariga för vår tjänst, typ "ledningsgruppen". Det bjöds på macka och mineralvatten, och det var roligt att få reda på en massa nytt.

Putte jobbar kväll, så mamma och pappa var hos barnen medan jag var på mötet. Det skulle hålla på till 19, men slutade redan 18.20, så jag var hemma långt tidigare än vad de räknat med! Alla blev glada, och jag med! :-)

Nu har jag, mogen som jag är, äntligen tagit tag i och loggat in på PPM - Premiepensionsmyndigheten och bytt lite fonder! De andra som jag valde var typ 5 år gamla, och alla gick inte så bra längre. Skönt att få det gjort! Jag har haft det på påminnelse i mobilen i typ en vecka, och bara snoozat det....... ;-)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0