Långfredag

Snart fredagkväll med Let´s Dance! Härligt, även om det känns lite ovanligt eftersom vi har varit lediga idag. Skönt att känna en fredagkväll att man inte är helt slut!

Idag har vi haft svärmor och svärfar här på middag, det gick helt okej. När de åkt, skjutsade jag Ollis till mormor och morfar, för han ville sova där inatt. Så för tillfället är vi bara tre i familjen! Men vi får mysa på så gott det går! :-)

Vi har börjat kolla också på vår resa till Cypern, alldeles strax dags att boka! Det lutar åt Fig tree bay på Cypern, jag tror det blir där vi hamnar. Vi kommer nog resa med Fritidsresor, Blue Village. Men jag ska gå in på Resia på måndag efter jobbet, så får de hjälpa mig lite där!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0