Ledsen Olle

Min lille kille har en "ledsenperiod" just nu! Jag vet inte riktigt vad det är med honom, han har inte varit sån här förut... Han kan komma ut ur sitt rum och vara jätteledsen och säga "Jag vill inte ha den här xxx på mitt rum mer"! Och jag säger till honom att han inte behöver bli ledsen för det, att vi bara kan ta ner saken i förrådet. Men då blir han ledsen för att han inte vet säkert om han vill ta undan den. Sådär håller han på med massor av olika saker, liksom lite beslutsångest! Och varför håller han på att rensa hela tiden? Jag fattar ingenting.....

Han kanske håller på att bli sjuk? Han är väldigt väldigt hostig, så det kan vara nåt sånt på g. Eller så är han inne i en väldigt känslig ålder just nu... Jag hoppas i alla fall att det går över, inte vill man att ens lilla 6-åring ska vara deppig heller!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0