Min ledsna pojke

Stackars min gubbe, vad jobbigt det är att se honom deppig! Han har ju förkylning i kroppen, så jag hoppas att det har med den att  göra! Man kan ju bli trött av virus, då kan man säkert bli deppig också?

Men Putte och jag känner oss lite skyldiga också. Olle har alltid varit så duktig på att hitta på grejer själv, och vi har inte behövt "aktivera" honom. Han har mer varit sån att han stänger in sig på sitt rum, och grejar med sånt han är jätteintresserad av, och vill vara ifred.

Han brinner lätt för saker, som han gör HELA tiden! Och just nu verkar det som att han har tröttnat på det han har gjort tidigare, och inte hittat nåt nytt att ägna sig åt. Och vi har bara trott att han inte behöver oss, som vanligt.. Alltså klart han behöver oss, men vi har liksom inte behövt aktivera honom med en massa lekar, eller sett till att han har att göra! Men nu känner vi att vi nog måste ta tag i det här, och ägna oss massor åt honom! Han behöver det just nu!

Klart vi ska ändra på detta, klart att vår kille snart mår bra igen!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0