Min pappa är sjuk

Min pappa har influensan, stackars honom! Han har haft över 39 graders feber sen i måndags...

Idag hade mamma blivit riktigt orolig för honom. Han ligger mest, och blundar eller sover. Sen skulle han upp på toa, och det tog så lång tid att mamma till slut gick dit och kollade. Då låg han på golvet, alldeles grå i ansiktet och kallsvettades! Mamma blev livrädd och sa: Jag ringer ambulans! Men pappa sa nej. Han hade bara blivit lite snurrig medan han satt på toa, så han hade lagt sig ner. Han påstod att han inte svimmat, men det känner vi oss inte riktigt säkra på....

I alla fall så var han piggare nu, så pigg man nu kan vara med nästan 40 graders feber.......

Det låter som att jag har en mycket gammal pappa, men han är bara 57 och annars väldigt pigg. Därför blir man ju desto oroligare när han blir sån här. Men vi hoppas att han blir frisk snart!

Kommentera här
Postat av: Emily

Hoppas han blir bättre snart. Pappor brukar ha en tendens att bli dubbelt så sjuka än alla andra :P

2008-03-05 @ 17:45:12
URL: http://verystylish.blogg.se
Postat av: Nicole

Hej snälla skulle du kunna försöka komma in på min blogg? Jag har lösenskyddad blogg men det står på statestik att jag har 1 besökare. Eller är det jag som är den unika besökaren när jag skriver ett inlägg vet du? Skulle du kunna skriva om du kom in eller inte.

Läser din blogg och tycker det är jättrebra! /Nicole

2008-03-05 @ 23:06:25
Postat av: Nicole

Hej snälla skulle du kunna försöka komma in på min blogg? Jag har lösenskyddad blogg men det står på statestik att jag har 1 besökare. Eller är det jag som är den unika besökaren när jag skriver ett inlägg vet du? Skulle du kunna skriva om du kom in eller inte.

Läser din blogg och tycker det är jättrebra! /Nicole

2008-03-05 @ 23:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0