När jag får pengar...

Att köpa när mer pengar kommer in:

- Nytt Cover stick, det andra gick av igår!
- Ny brun utan sol - den jag har pruttar väldigt mycket nu!
- Kalsonger till Olle - han har typ 2 par, nej inte riktigt, men de tar nästan slut innan jag hinner tvätta!
- En klippning skulle inte heller vara helt fel.....

Varför har man alltid så lite pengar!?? Förutom detta, så fyller två små kusiner år, den ena mitt gudbarn så det måste ju bli nån fin present, plus att jag har fått faktura från Laredoute, och med min tur så lär väl även kostnaden för nya mobilen hinna komma med på den här månaden...... *aaaaahhhh* vad jag blir trött!

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig och sova lite på saken!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0