Nya kläder

Ursäkta mitt lilla utbrott tidigare idag... Men jag blir så trött när folk säger saker bara för att trycka ner en. Jag är inte sån alls själv, jag är rädd för att säga något så att nån annan tar illa upp! Därför blir man så ledsen när andra är sådana. Om man säger något bara för att göra nån annan ledsen, då är det nog bättre att vara tyst.

Nog om det!

Ikväll hann jag i alla fall öppna mitt paket från Laredoute! Åh vad kul, det var jättemycket fint! Storlekarna var bra också, jag visste ju inte riktigt eftersom jag inte har beställt därifrån förut. Jag fick skicka tillbaka skorna, och ett par shorts till Olle, men annars kunde jag behålla allt. Kul med lite nytt!!

Nu ska jag hjälpa min dotter att stryka (?), sen ska jag plocka in kläderna i garderoben!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0