Påskaftons kväll!

Så, nu var vi hemma från Charlotte! Det blev lite GI-snack, hon hade också försökt börja men inte riktigt kommit igång. Men nu blev hon lite sporrad, och det är ju kul! Jag fick tips av henne också, bla på en hemsida med massa recept, som jag hade missat helt.

Vi fick god fruktsallad (första gången på nästan 2 veckor som jag åt nån annan frukt än äpple, men jag tyckte jag kommit så långt att det var okej att fuska lite!), pratade av oss om allt möjligt medan barnen lekte. Mysigt!

Tiden går så himla fort, nu var det kväll igen, och snart mys framför tv:n! Undrar vad man ska se ikväll, man har ju blivit van vid Melodifestivalen nu ju....... Men det ska nog gå att hitta nåt! :-)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0