Påskleeeedigt!

Aaah, det är så underbart att vara ledig! Det kan inte sägas för många gånger!

Idag var Maja och jag uppe hyfsat tidigt och åt äggfrukost, så klart! Maja målade sitt ägg med, men jag hoppade över det. Sedan ringde Olle och ville bli hämtad, så då begav jag mig till mormor och morfar. Där var min älskade  bror också, han är ju hemma från Stockholm och bor i deras extrasäng. Jag hjälpte mamma med lite saker på datorn (ny e-legitimation, beställa hem bilder i ett nytt program) och hon var tacksam!

När vi kom hem höll Maja och Putte på med en snögubbe, vi har ju fått så himla fina snögubbekit på jobbet som de var tvungna att använda! Olle stannade kvar ute och hjälpte till. Titta vad fint det blev:

image67




Sedan sms:ade Charlotte och undrade ifall vi ville komma dit i eftermiddag, jag och Olle. Så vi ska dit vid 14 nån gång, efter att vi ätit.

Så kan en påskafton se ut hemma hos oss! :-)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0