Phu, vilken dag!

Nu är jag riktigt trött!

Idag har jag varit på möte hela dagen med en av våra stora kunder som vi sitter i växeln för. Mycket intressant och givande!! Men man blir ändå ganska trött av en sån dag. Uppe på detta har jag ju också haft "konflikten" ang tidningen, men jag tror nog att det reder ut sig till slut.

Direkt efter jobbet åkte jag till barnens kusin som fyllde 17 idag! Resten av familjen var redan där, så jag fick snabbt mat jag också, och sedan fika efter.

Vi var hemma strax efter 19, och då var Vardagsmamman mycket mycket trött!!! Så nu har jag duschat och gjort allt iordning inför imorgon, och nu blir det sängen med den nya Amelia som kom igår!

Godnatt!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0