Racerkvällar

Det är inte klokt vad kvällarna går FORT! Jag förstår inte hur alla hinner titta på tv hela kvällarna... Jag har fortfarande inte satt mig i soffan! Och nu ska jag gå och lägga mig med Olle och läsa en saga. Det hör inte till vanligheterna, han brukar alltid vilja kolla på film, så när han ber om det är det lika bra att passa på! Det är ju så gosigt!

Efter jobbet fick jag i uppdrag att handla snus och en ny jostick till pc:n. Jag sprang in på Coop och köpte snuset, och då passade jag på att handla ny brun utan sol på Apoteket, och ta ut pengar till Spring break-biljetterna. Jag ska betala dem imorgon.

Sen bar det av till Netonnet, där träffade jag Tobbe som skulle öppna deras vagngarage... Lite sent, men de hade visst glömt det idag. Han hade förresten fått nytt jobb!! Kul!

Sen åkte jag hem, och eftersom det var Våffeldagen och Putte inte hade tänkt på det, så ställde jag mig och gjorde våfflor. Två olika sorter, eftersom jag skulle ha råg-våfflor... De var goda! Till åt jag mosade jordgubbar blandat med keso, mums!

Och sen när man har diskat undan, hjälpt Maja att stryka pärlplattor som hon gjort, kollat på mobilvideoklipp på Olle när han låtsas att han är full, gjort iordning matlåda för imorgon och gett barnen kvällsmat, ja då ÄR ju klockan så här mycket!

Nu är det sagodags!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0