Shopping

Idag bestämde jag att Pu skulle bjuda på mat på Ikea! Han sa inte emot, han tyckte att 160 för hela familjen (mat, kaffe och efterrätt) var ganska överkomligt. Men det var helt sanslöst på Ikeas restaurang idag! ALLT var slut, den som fyllde på saker måste varit sjuk eller nåt.... Det fanns inga brickor, inga gafflar, ingen chokladmousse, inga färdiga köttbullar.... Det är första gången jag varit med om det där faktiskt! De brukar vara väldigt duktiga på att fylla på! Men de hade väl haft hur mycket kunder som helst säkert, vi var ju där en lördag kl 14.

Självklart blev det lite shopping också! Det är ju sååå kul, men varför ska det vara så dyrt? Alltså, Ikea är ju inte dyrt, men om man handlar väldigt mycket där, så blir det ganska dyrt i allafall... Jag handlade taklampa till Olles rum, två nya badlakan, 5 nya handdukar (3 kronor styck!), blockljus och pastaslevar. Sen gick vi över till Citygross, där handlade vi nya tvålpumpar till båda badrummen och en massa andra nyttiga saker.

Så nu är man typ pank igen! Tur att både Laredoute och mobiltelefonen är på faktura, så att jag kan betala nästa månad!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0