Sjuk?

Det blev så att jag gick hem från jobbet, tre timmar för tidigt. Men som vanligt med mina konstiga "sjukdomar" så verkar detta vara något som inte bryter ut!

Jag känner mig ungefär likadan som på jobbet, men har ingen feber. Konstig i magen bara.

Familjen blev i alla fall förvånad när jag kom hem flera timmar för tidigt! De hade ju inte räknat med mig än på ett tag, så det var mysigt! I eftermiddag har vi mest myst, legat framför tv:n. Jag har också hjälpt mina granntjejer, eftersom den äldsta har fått ny mobil! Hon ville ha hjälp med att flytta över kontakterna på simkortet, och sen skulle hennes syster få hennes gamla mobil (som faktiskt var min en gång i tiden, min förförra!), så då hjälpte jag henne också.

På lördag är det bestämt fika med Elin Hilda, och det skulle vara så himla roligt att träffa henne!! Jag hoppas att det blir av, att jag inte blir sjukare än så här. Vi får se vad som händer imorgon!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0