Snart kommer utmaningen...

Vilken helg jag har framför mig! Och då tänker jag inte bara på att den kommer bli helt underbar, eftersom jag har ledigt i fyra dagar! Jag tänker också på att detta blir en riktig utmaning, med tanke på min diet! Mycket godis kommer det bjudas på, till exempel... Det börjar redan imorgon på jobbet, och kommer sedan fortsätta hela påsken, både hemma, och hos mina föräldrar!

Därför har jag bestämt att jag får fuska nästan hur mycket jag vill på söndag, hemma hos mamma och pappa! Då ska jag äta ALLT på deras middagsbord, äta efterrätt, och äta godis!

Både före och efter denna dag är det vanlig diet som gäller! Håll tummarna för att jag klarar det! :-)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0