Städdag

Om igår var en "ta hand om mig själv-dag" så har det här varit en städdag. Jag har gjort ordentligt rent i barnens rum bland annat, från golv till tak! Så nu känns det fräscht! Det behövdes verkligen, vi är verkligen inte såna som byter lakan och moppar golven varje vecka! Men än så länge har jag, som C, inte hittat en hel spindelfamilj i mina gardiner! ;-) Men jag är ändå glad att det finns fler som är som vi!

Min pappa är fortfarande sjuk, febern vill inte försvinna. Men den är nere på runt 38, så det är ju skönt. Men idag åkte mamma dit istället.... Nu är det hennes tur att få hög feber och ligga helt utslagen i en vecka!

Efter att jag städat idag så blev jag så himla yr! Bara inte jag också ska bli sjuk! Jag känner mig jättekonstig... Jag är snurrig och så domnar det liksom i läpparna och ansiktet! Mycket mystiskt! Vi får se vad det blir av det......

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0