Tisdagkväll

Dagen gick bra, det var inte så farligt med klagomål idag. Det var istället riktigt trevligt stundvis!

Efter jobbet hämtade jag min lilla Olle-goding på fritids, och sen åkte vi hem till Maja. Hon är ju så duktig min tjej, hon går ju alltid hem själv.

Idag kom en ny HM-katalog.... Jag vågar inte ens öppna den! Jag har ju beställt en ny telefon.... och en massa från Laredoute - vart är det förresten, det borde väl komma snart? Så just nu har jag inte råd med nån HM-beställning.

Vi fick ett blad från Citygross också idag. De hade en Sodastream för 300! Den blev jag också lite sugen på att köpa, eftersom jag dricker så mycket mineralvatten. Nu är det SLUT igen, och jag har panik! Kanske bättre att ha en maskin hemma då? Fast jag undrar om det kan bli lika gott?

Nån som har testat?


Kommentera här
Postat av: Anonym

Vi har en sodastream. Det är stort sett samma sak. Känns mer miljövänligt! :)
Tar man en pytteliten nypa salt o lite citron i bubbelvattnet så blir det toppen!
Tycker du absolut ska köpa en om den inte kostar mer än 300 kr!

2008-03-05 @ 14:45:39
Postat av: Lisa

Det var jag som skrev om vattnet, förstår inte varför inte mitt namn kom med... /Lisa

2008-03-05 @ 14:46:26
Postat av: Hanna

Mm, jag tyckte du var lite mystiskt först! ;-)
Vad bra, då ska jag fundera på det!

2008-03-05 @ 15:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0